کار عملی درس تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها
 
وبلاگ مدیریت
وبلاگ تخصصی رشته مديريت دولتي و اطلاع رساني علمي جهت دانشجويان رشته مديريت دولتي،بازرگانی و صنعتی
 

با سلام و آرزوی ایامی خوش برای کلیه دوستان ، 

در رابطه با نحوه انجام واحد عملی درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم نکاتی را به شرح زیر به استحضار می رسانم:

کلیه عزیزانی که واحد عملی این درس را دارند می بایست در مرحله اول شرکت یا سازمانی را به عنوان نمونه انتخاب کنند. این شرکت می تواند شرکتی باشد که در آن مشغول به کار هستید و یا هر شرکتی که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در آن به جمع آوری اطلاعات جهت تحقیقتان بپردازید.

در مرحله بعد جهت ارائه تحقیق ، در ابتدا در مورد آن شرکت (یا سازمان ، یا...) ، نوع فعالیت و محصولات یا خدمات آن توضیحاتی را بیان کنید. سپس چارت یا نمودار سازمانی (نمودار سلسله مراتب سازمانی) آن شرکت را معرفی نمایید، (توجه کنید که نمودار را به صورت کلی بیان نمایید، نیازی به ذکر اسامی و سِمتهای افراد نیست).

پس از آن به بررسی فرمهای متداول  در آن شرکت بپردازید. فرمهایی مانند: فرم خرید، فروش، برگه مرخصی، فرمهای مربوط به کارگزینی و سایر فرمهایی که می توانند در دسترس شما قرا گیرند (مواردی مانند نمودار جریان کار، لیست وظایف کارکنان، جدول تقسیم کار و... را نیز در صورت وجود در آن شرکت بررسی نمایید). پس از آن در حد دانش و توانایی خود به بررسی آنها بپردازید و در صورت امکان نقاط ضعف آنها را بیان نموده و به ارائه پیشنهاد جهت بهبود کمی و کیفی فرمهای مورد بررسی (از نظر : محتوا، نحوه نگارش، شکل و اندازه ظاهری و حتی نوع و سایز فونت متن) بپردازید.

در نهایت کلیه موارد ذکر شده را به صورت گزارش (به صورت پرینت شده و در قالب فایل "ورد") ارائه نمایید، در ضمن فراموش نکنید که یک نسخه نمونه یا کپی از فرمهای یا نمودارهای مورد بررسی را به گزارش خود پیوست نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سؤالی می توانید در قسمت نظرات همین بخش آن را مطرح کنید و پاسخ آن را نیز در همین قسمت مشاهده نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ مدیریت خوش آمدید اینجانب سعید مکاریان کارشناس ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس دروس مدیریت در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی هستم. این وبلاگ جهت تبادل نظر و ارائه مطالب علمی برای دانشجویان مدیریت می باشد.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ مدیریت و آدرس modir91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 81950
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1